Saturday 14 February 2015

I'm back ;)

Assalamualaikum w.b.t ^^


Last entry. 17 Sept 2014. Right? HAHAHAHA

Sepatutnya entri akhir tahun kena ada. Entri pasal result PT3 kena ada. Entri pasal holiday kena ada.
Banyak entri wajib aku type and published dalam blog ni dan simpan sampai aku ade anak suami. Nak bagi deme baca. Kahkah teruk qila ni.

Maaf pem blogger sekalian alams. Aku ni dah pemalas sangat nak menghadap blog ni adui.

Okay, cerita sekarang.

I'm not samoner's more :'(
Hm sungguh hampa. Sungguh tak jangka. Takpe, sekolah sam1 takde lah 90 km dari rumah. Cuma 3km maybe.

Sekarang aku sekolah SAMT Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah. Alhamdulillah, everything okay. Menepati citarasa. Walaupun mula mula bengkak mata demam migraine pe semua. Sekarang, aku dah terima dengan redhanya.

Kawan kawa baru. Sekolah baru. Suasana baru. Semua baru. Alhamdulillah semua nya selesa dan indah belaka. Cuma kadang kadang jiwa meronta ronta nak meroyan dengan batch 99 samone. 

Whatever happens, "once be samoner's, forever samoner's"

Walaupun dorang kata "weh bt38 tu musuh tradisi sam1 tu haa cane ni qila"
Ala aku tahu engkorang semua sebenarnya nak cakap camni "weh qila jangan lah pindah"
HAHAHA tu pasai engkorang buat ayat berduri siket hahahahahahaha.

will continue nxt time xoxo


No comments:

Post a Comment